Klachtenregeling New Chapter Kraamzorg

We willen de beste zorg leveren! we willen er voor, tijdens en na de bevalling voor je zijn.
Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent, is dit het geval? Dan weet u middels de
klachtenprocedure hoe u kunt handelen.

Lees ook:

Klachtenprocedure

Bij ons staat de kwaliteit van zorg hoog in het vaandel, en we doen ons uiterste best om aan jouw verwachtingen te voldoen. Mocht het echter zo zijn dat je niet tevreden bent of een klacht hebt, dan willen wij dit graag weten zodat we dit kunnen oplossen.

Als je een klacht hebt, dan kun je de volgende stappen doorlopen:

  1. Bespreek het met je kraamverzorgende: De eerste stap is om je klacht rechtstreeks met je kraamverzorgende te bespreken. Vaak kunnen jullie samen snel en eenvoudig tot een oplossing komen.
  2. Neem contact op met de leidinggevende: Als je het probleem niet kunt oplossen met je kraamverzorgende, of als je liever niet direct met haar praat, kun je contact opnemen met de leidinggevende van de kraamverzorgende. Je kunt ons telefonisch of per e-mail bereiken om dit te regelen en vragen naar de leidinggevende.
  3. Vul een klachtenformulier in: Zowel jij als de kraamverzorgende kunnen een klachtenformulier invullen. Dit formulier helpt bij het officieel intern indienen van de klacht en zorgt ervoor dat jouw klacht correct wordt geregistreerd en behandeld.
  4. Extern Klachtenloket Zorg: Als je niet tevreden bent met de interne afhandeling of liever een externe instantie inschakelt, kun je jouw klacht indienen bij Klachtenloket Zorg. New Chapter is aangesloten bij deze organisatie, die je kan helpen met verdere bemiddeling en oplossing.

Klachtenformulier

Door onderstaand formulier in te vullen, kun je je klacht bij ons indienen. Na ontvangst van je melding wordt deze intern behandeld. Indien nodig en gewenst, koppelen wij de uitkomsten van de behandeling van je klacht aan je terug.

Wij danken je voor je feedback en streven ernaar om samen tot een passende oplossing te komen.